CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, 16 September 2011

Kak! N0veL !!!

Akhirnya abes jgak..

Ni kedua novel beliau aku baca
memang xsia2 langsung la aku beli..
tym beli sinopsis pon aku xbaca,
amek dan terus bukak langkah ke kaunter
tengok cover pon da menarik..
balik je terus baca! penulisan beliau memang 
dapat menitiskan air mata kuh..
Aku jatuh cinta ngan penulisan beliau.
memang BEST!!!



Novel : Cinta Kau dan Aku
Pengarang : Siti Rosmizah
Tarikh terbit : 2009


"Apa jadi driver? Hei Risya, dah tak ada jawatan lain ke kat tempat kerja Milah tu sampaikan jawatandriver pun kau terima? Dah-dah, balik kampung aje. Tolong mak kat warung lagi bagus. Apa, kau ingat, kau tu jantan ke. Nak jadi driver", marah Mak Timah.
"Kalau saya katakan saya tak kisah untuk memperisterikan awak? Dan saya juga sebenarnya sudah mula menyukai awak, adakah awak akan berubah fikiran dan menerima saya?" soal Farish Hakimi dengan wajah serius.
"Sayang, dari hati yang tulus abang nak beritahu sayang yang abang sungguh bahagia dapat menjadi suami sayang. Abang harap, Risya boleh terima abang dalam hidup Risya. Percayalah, abang ikhlas mengambil Risya sebagai isteri abang."
Sebaik sahaja kaki Farish Hakimi hendak melangkah masuk ke balai berlepas, dia dikejutkan dengan suara yang amat dikenalinya. Suara yang sememangnya amat disayangi, suara yang menyebabkan dia ketawa, suara yang menjadikan hidupnya ceria, suara yang sentiasa berbisik manja di telinganya. Tidak, dia tidak perlu untuk mendengar suara itu lagi. Bukankah suara itu yang telah merobek hatinya? Bukankah suara itu yang telah meragut kepercayaannya?

 Hah Tu Dia nyer Sinopsis!


3 comments:

Fujiwara said...

angahhhhhhhhhhhhhhhhhh !! heheh... nobel neh beh kotttttttt... adek da bace 5 6 kali dah.. muahaha... angah cer try baca nobel len penulis siti rosmizah neh.. semua beh2 :DD

eill_hamku said...

aah tol tu deekk.. angah sbelom neh ada baca.. "andai itu takdirnya" ad lagi ke dik nobel dia yang len?? angah mmg minat dia.. :DD

Fujiwara said...

lol ^^, ada2 ngahh... yg terbaru pun baru je keluar... tajuk nyee ntah ek.. adek lupe plakk..

Post a Comment